Tuesday 27 August 2013

Dekorasi: Hiaskan ruang tamu dengan Apa yang Anda Ada


http://www.bhg.com/decorating/budget-decorating/

 Menghias mudah dan berpatutan apabila anda membina kepada apa yang anda sudah mempunyai. Lihat bagaimana anda boleh mengambil barang-barang biasa dan bekerja mereka ke dalam hiasan anda dengan beberapa helah yang kemas kini, mudah, dan bekalan yang mudah.


Paparan Barang KemasAmbil Barang Kemas anda keluar dari persembunyian dan menggantung mereka di sepanjang dinding bilik tidur. Perhiasan yang berwarna-warni akan menambah kepentingan visual ke dinding anda dan kaedah ini dapat menyimpan barang-barang daripada menjadi semak.


 Kanak-kanak membawa pulang pelbagai jenis lukisan jari, ciptaan kertas pembinaan, dan lukisan dengan berhati-hati berwarna. Sebaliknya letakkan karya-karya,  pada paparan dalam bingkai cantik.

 Gambar Keluarga

 Bawa bunga dari taman di luar untuk hiasan tambahan yang mudah.


 Membawa buku ke luar rak untuk diletakkan di atas meja dengan menarik

 Wallpaper, kain, dan  kertas yang menarik sesuai untuk lapisan belakang rak buku yang membosankan


 Pertimbangkan meliputi bantal dalam saiz yang sama seperti bantal yang sedia ada. Bantal lama boleh bertindak sebagai sisipan, dan apabila zip atau buttoned ke penutup segar, tiada siapa yang akan tahu bahawa bantal baru hijau anda pernah merah. Jika anda pandai menggunakan jarum dan benang,  mesti bolehmembuat sarung bantal anda sendiri.

 Bawa selimut daripada simpanan untuk menambah lapisan tambahan warna untuk ruang tamu atau bilik tidur. Lipat membuang atas belakang sofa atau hujung katil, membenarkan apa-apa perincian kelebihan cantik, seperti mengurangkan atau sampingan, untuk menjadi kelihatan.


 Tambah Ketinggian dengan TiraiJika anda mempunyai langsir panjang cukup, pertimbangkan bergerak rod tirai untuk siling, yang akan memberikan bilik rasa lebih tinggi.

 Buang Pintu Kabinet






No comments:

Post a Comment