Monday 20 November 2023

B0yc0tt 15r4e1 pr0duCt, Free P41e5t1ne

 Walaupun kita tidak dapat melakukan apa-apa untuk membebaskan penderitaan rakyat P41e5t1ne, tapi sekurang-kurangnya kita kena berusaha walaupun dengan sekecil-kecil usaha untuk membantu saudara kita di P41e5t1ne. Salah satu cara nya ialah sentiasa memanjatkan doa kepada mereka di sana supaya sentiasa teguh keimanan dan keyakinan kerana orang-orang Muslim tidak pernah kalah, sama ada menang atau syahid sahaja. Antara mereka ada yang telah kehilangan semua atau hampir semua ahli keluarga hasil penganiayaan musuh kita dan musuh Allah iaitu 15r4e1 laknatullah. Kita juga tidak boleh melupakan doa agar musuh kita dan musuh Allah ini akan diberikan balasan yang setimpal dengan kezaliman mereka. Semoga mereka ini akan saling berpecah belah dan hidup dalam keadaan keresahan dan tidak tenteram di dunia, apatah lagi di akhirat nanti. 


Dengan usaha kita untuk terus memboikot produk-produk yang dihasilkan daripada 15r4e1dan sekutunya yang menyokong kezaliman ini. Mudah2an mereka menjadi lemah dan memberhentikan segala bentuk penganiayaan terhadap saudara kita di P41e5t1ne.

15r4e1 adalah manusia yang sangat kejam dan tidak berhati perut.   Kenapa pulak kita nak berdamai dengan mereka?

Bayangkanlah kita seolah-olah sama-sama bersubahat membunuh orang awam di P41e5t1ne jika kita tidak memboikot atau terus membeli sebarang produk mereka ini.


Jom boikot beserta hujahnya? Klik di sini, tepuk dada tanya iman.


https://boycott.thewitness.news/categories

Jom beli produk tempatan:



No comments:

Post a Comment