Sunday 18 November 2012

Kadang-kadang aku rasa malas betui nak p keja. Nak mengadap student2 yang bermasalah....
Tapi alhamdulillah, ada juga adik2 yang sudi menasihati.... "Ingat kak dila, setiap langkah kita tu dicatitkan pahala"... Astaghfirullah, tersedar aku, rupa2nya aku telah terlalai...
Aku terkesima, dunia lebih bererti bagiku, ampunkan aku, ya Allah.. Alllah dengan sifat2 yang Maha Agung, Maha Berkuasa, Maha Pemberi, Maha Mengetahui, Maha Bijaksana, Maha Penghukum tapi Maha Pengampun.. sifat asma ul-husna ini menjadi penawar bagiku...

Bukankah sudah terlalu lama POLIMAS berjasa denganku?
 Bukankah POLIMAS tempat aku mula mengenali alam pekerjaan?
Bukankah di POLIMAS aku mula mengorak langkah menjadi, isteri dan ibu?
Sebab itu manusia dinamakan Insan.. yang bermaksud yang mudah lupa...


No comments:

Post a Comment