Tuesday 11 August 2020

Berakhirnya Program Jom Score! Fasa 1, 2020

Layari juga: puisi-doa-untuk-ibu
                    puisi-tangisan-mata-bunda
                    puisi-ibu-aku-tidak-akan-pernah-lupa
                    coretanku-mak-mak-memang-hebat
                    muhasabah-pagi



Majlis penutup tidak dapat diadakan memandangkan pandemik covid19 masih berleluasa. Jadi aku mintak ajer no akaun mentor2 ni...



Kalau buat 3 kali perjumpaan= RM60
Kalau buat 2 kali perjumpaan= RM40
Kalau buat 1 kali perjumpaan= RM20

Bayaran yang diberi memang agak lumayan ...kan...kan...

 Ini memandangkan aku dah carikan mereka mentee...Pastu aku dah mintak penyelaras PA jabatan dapatkan soalan dan jawapan contoh soalan final year yang lepas-lepas... kecuali JKE, aku yang contact sendiri penyelaras kursus dan dapat soalan dan jawapan...


Ada jugak antara peserta mentor yang mendapat bayaran penuh RM60, tapi ada juga yang tidak mendapat langsung bayaran kerana tidak sempat mengadakan tutorial dengan mentee. Kekadang mentee dah berenti..., ada jugak mentee yang tidak mahu hadir kelas tutorial dengan berbagai alasan. Anggap jer la bukan rezeki depa 

Aku sendiri dan Penyelaras PA jabatan lelah nak monitor semua mentor dan mentee ni...

 layari juga:  kerjaya-sebagai-pendidik
                     9-ciri-ciri-pendidik-yang-hebat
                     ciri2-yang-baik-sebagai-pendidik
                      kisah-pemimpin-islam-zainab-al-ghazali

No comments:

Post a Comment