Tuesday 10 September 2013

Motivasi: Pemikiran positif adalah Kunci Kejayaan

PERINGATAN BUAT DIRIKU YANG LUPA
Tanya diri kita apa yang mendorong anda untuk berjaya. Kita sebenarnya tiada alasan sebagai tindak balas kepada mengapa kita tidak membuat langkah pertama ke arah merealisasikan impian kita.

Sebagai seorang yang bijak dan bersemangat perjalanan untuk kejayaan, ia bermula hanya dengan penanaman minda yang positif. Minda yang positif adalah satu-satunya perkara yang anda perlukan untuk memulakan kerjaya yang berjaya, dan terbaik dari semua, ianya percuma!


Kebanyakan kita menangguhkan kejayaan, kita terlalu sibuk dengan perasaan negatifKita boleh berjaya seperti yang kita mahu. Yang penting adalah ialah mahukan kejayaan dengan seluruh hati dan minda kita. Dengan minda yang positif,  adalah mudah untuk berasa bertenaga mengintegrasikan pencapaian peribadi yang terletak hampir dengan kita.
Minda yang positif bukan sahaja mensetkan kita secara langsung  ke arah kekayaan dan kebahagiaan, tetapi ia juga penting untuk hubungan peribadi. Kita menjadi inspirasi kepada orang yang kita sayangi dan kepada seluruh dunia. Jangan sekali-kali memandang rendah kuasa minda yang positif. Dan ingat bahawa minda yang positif hanya perlukan keazaman yang lebih dan semangat
yang kental.

No comments:

Post a Comment