Monday 8 March 2021

Alhamdulillah ... semoga aku sentiasa bersyukur


Layari juga: puisi-doa-untuk-ibu
                    puisi-tangisan-mata-bunda
                    puisi-ibu-aku-tidak-akan-pernah-lupa
                    coretanku-mak-mak-memang-hebat
                    muhasabah-pagi


Alhamdulillah... semoga lidahku ini sentiasa basah dengan zikir yang baik...

Alhamdulillah...aku masih berupaya bekerja walaupun dah tak sekuat dulu...

Alhamdulillah... Kak dah bwk mak...pi suntik ... agaknya steroid Kut...takpa la...janji gatal2 mak berkurang... terima kasih kak...

Alhamdulillah aku ada kakak2 yang tinggal di daerah yg sama dengan mak....kakak2 yang sangat baik hati... sehingga aku malu... kerana mereka terlalu banyak berkorban untuk mak dan Abg teh...


Alhamdulillah... tingkap mak pun dah panggil org mai pebaik...


Alhamdulillah...laptop dah elok ... Tak lembab macam sebelum ini...charger pun dah elok..
MATLAB pun telah diupgrade drpd r2014 ke r2019...

Alhamdulillah adik dah dapat keputusan semester lepas yang bagi aku dah cukup cemerlang...

Alhamdulillah.. terhadap semua keinginan dan doaku yang telah Allah makbulkan

 layari juga:  kerjaya-sebagai-pendidik
                     9-ciri-ciri-pendidik-yang-hebat
                     ciri2-yang-baik-sebagai-pendidik
                      kisah-pemimpin-islam-zainab-al-ghazali
Alhamdulillah... kerana Allah masih sayangkan aku, mak, anak2, adik beradik dan sahabatku kerana masih berada dalam nikmat yang terbesar iaitu nikmat iman dan Islam...


Alhamdulillah buat sekian kalinya...

No comments:

Post a Comment