Friday 26 February 2021

Alahai... komputer buat hal

Layari juga: puisi-doa-untuk-ibu
                    puisi-tangisan-mata-bunda
                    puisi-ibu-aku-tidak-akan-pernah-lupa
                    coretanku-mak-mak-memang-hebat
                    muhasabah-pagi

Komputer ni dah empat taun.... Dah mula slow...nak bukak komputer pun dah la lambat...satu...nak bukak word sajapun... Kalau baca AL Fatihah 3x pun tak tentu dah bulih taip ..

Tetiba semalam...aku on komputer dan charge lah...agak dah sejam aku tengok komputer ni makin sikit baterinya...mak ooiii.. rupa2nya charger pulak masalah...

Zaman pkp ni nak buat keja semua online... pendek kata...kalau komputer ni buat hal...keja aku MMG byk la tertangguh...

Ya Allah ... Bagi lah aku kekuatan dan kesabaran di saat2 ujian ini... BYK lagi manusia yg lebih teruk teruji. .

Sabo jela...

Nak run coding pun dah tak berani...satgi Abih teruih bateri...lebih baik save la apa2 yg penting...


Esok bawak pi kedai repair komputer ni...kut2 la masih bulih diperbaiki...

Nak pinjam komputer anak satgi...tapi confius ...takpa ka ni run coding dgn apps yg uni dia kat ostolia tu bg dia guna... Nak tunggu repair ni...takut jugak...pkp ni...
 layari juga:  kerjaya-sebagai-pendidik
                     9-ciri-ciri-pendidik-yang-hebat
                     ciri2-yang-baik-sebagai-pendidik
                      kisah-pemimpin-islam-zainab-al-ghazali



No comments:

Post a Comment