Wednesday 14 July 2021

Pertama kali - memeriksa kertas cara digital

Alhamdulillah... siap juga memeriksa kertas guna komputer...

Yer la kan... nak print... abih ink printer aku...

Jadi dengan terketaq2 jari jemariku... ewwahhh... 

mark cara baru

Bukak dalam microsoft edge... Sebab semua file student save dalam PDF...

Kemudian aku bukak ler dalam 10 file...

Pastu setisp file pilih DRAW color ,merah...

Lecturer mesti lah pakai merah... haha..

Walaupun dah separuh abad... aku bangga dapat menyiapkan markah student..

Pastu masuk lagi 8 file seterusnya... nasib bsik semester ni student sikit

Hehe.. tak baik...riak tu...

Sebenarnya, asalnya, pada mula2nya,

aku ingat memang nak print semua jawapan student..

Tetiba si zack bagi 3 paper dia subjek power system  protection... moderasi katanya... 

Tinggi, sederhana dan rendah dan ada 2 kelas

Jadi jumlah nyer 6...

Kalau aku print baru mark, nampak macam pensyarah senior ni buta IT pulsk...

2   3 kali aku mark... ok lah jugak... cuma tak berapa lurus.. ada vibration...

Mungkin sebab control ayu kot.. hehe

Bila mark paper sendiri, tak ader la nak control ayu  bagai...

tibai ajer..

baru ler strict line aku...haha

Tang nak sain tu... aku masih terkemut2...

Takpa2... Mmg psikomotor aku lemah sikit.. abaikan...

 
 layari juga:  kerjaya-sebagai-pendidik
                     9-ciri-ciri-pendidik-yang-hebat
                     ciri2-yang-baik-sebagai-pendidik
                      kisah-pemimpin-islam-zainab-al-ghazali


Layari juga: puisi-doa-untuk-ibu
                    puisi-tangisan-mata-bunda
                    puisi-ibu-aku-tidak-akan-pernah-lupa
                    coretanku-mak-mak-memang-hebat
                    muhasabah-pagi


No comments:

Post a Comment