Saturday 13 January 2024

Zionis sedang menempah neraka yang paling ngeri di akhirat nanti


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani


Peringatan buat diriku yang lupa

Pengeboman rejim Zionis telah membunuh begitu ramai rakyat Gaza. Bukan hanya di utara, tengah malah di selatan Gaza. Walaupun mereka memaksa rakyat Gaza di utara berpindah ke selatan, tapi di selatan pun kena bom juga.


Mereka menganggap rakyat di Gaza ini umpama permainan seharian mereka. Tapi apabila mereka diserang untuk membalas kekejaman mereka, terus melatah, terus mengatakan ini adalah perlakuan teroris. Agaknya pada pandangan mereka, mereka manusia yang paling disayangi Allah, walaupun sebenarnya Allah dah mengutuk dan menghina perbuatan keji mereka sejak zaman berzaman. Mungkin mereka sedang mem"booking" neraka yang paling panas dan paling besar siksaan. Nampaknya mereka sengaja ingin melawan Allah.


 Serangan rejim Zionis bukan sahaja terhadap orang awam, malah ke atas ambulans dan Persatuan Bulan Sabit Merah Palestin di sana telah juga mengorbankan ramai anggota paramedik.

Kesan pengeboman kejam Israel ini menyebabkan ramai rakyat yang syahid, kalau pun cedera, mesti ramai yang mengalami kecacatan seumur hidup.

Kanak-kanak yang terkorban dalam misi pengeboman kejam zionis.

Macam mana nanti bila besar, kanak-kanak ini akan menghadapi kehidupan mereka setelah dibom dengan bom Fosforus oleh rejim Israel.


No comments:

Post a Comment