Saturday 22 June 2019

Ketika ini aku merasa sangat terbuang,... telah dibuang.... Bersyukur kah aku?

Redhailah Taqdirku...

Aku selalu berkata kepada hatiku, naluriku, keinginanku, supaya aku pasrah dengan ketentuan Ilahi.. Allah sudah mentaqdirkan segala-galanya untuk diriku.... Mesti Allah maha mengetahui apa yg terbaik untukku...


Sesekali aku ingin menuruti apa yang perasaanku inginkan,... 
 tapi berbaloikah? 

Aku begitu sedih... sedih yang yang teramat sangat... 2 hari kut airmata ni asyik nak turun, takmo berhenti...


Kenapa la aku tak boleh masuk polimas balik.. bukannya aku suka sangat pun nak masuk polimas...
tapi aku tiada kekuatan untuk berada di ptsb ini...


Balasan dosaku kah yang pecah... Lalu menikam kehidupanku?
atau...
HikmahMu kah ya  Allah berselerak... terlalu banyak...tidak terkutip...



Kenapa perasaan ini kuat mengatakan sahabat itu telah membuang aku... kenapa... apa salahku yang besar sangat...

Dulu pun dah 4 tahun sahabat ini takmo balas walaupun aku cuma kirim ucapan selamat hari raya... Benci sangat ka dah kepada aku?

Aku ni memang dah dianggap bukan lagi sahabat nya...

Aku cuma mengadu saja, bukannya betui2... rupa2nya telah disalahanggap.... memang la sibuk...

Tapi kenapa macam  dia anggap aku ni memang takmo buat keja...

Adakah ini pengkhianatan? Uisy... Jgn bersangka buruk wahai hati...

Mungkin kah tidak pernah terdetik di sanubarinya... Yg aku ni sahabatnya...
Aku ja yg Perasan sorang2.. Haha

Hari inipun aku sedih... sedih sangat2... cuma aku menahan ayer mata ni dari jatuh... mungkin ini ketentuan Ilahi...

Redha lah wahai hati....









No comments:

Post a Comment