Saturday 22 June 2019

Kenapa la mudah sangat nak down....

Jumaat lepaih pi jumpak prof...
Rasa berkobar2 nak submit literature review... tapi bila prof amik ajer... macam tak minat ajer nak baca... adei... sedihnya.... Teruih prof ceramah camna nak tulih chapter 2 ni... 2 jam ooii...

 i. 2.1 (intro) n 2.7 (summary) patutnya lebih kurang,  cerita ttg overall chapter 2... prof kata...
ii. 2.2 basic satelit... patutnya cerita sumer,.. basic teori... spin stabilization, three-axes stabilization, pastu sensor & actuator kena ada gambaq2 la ckit... bla...bla...bla...
iii. 2.3 cubesat jangan lupa cek oii... ada equation bagai... adei... tang mana aku nak selit equation ni... yang hang duk cite had oghang saja apasal??   huhuhu
iv. 2.4  sumer scheme yang ada ... tapi prof bgtau.. kena selit equation ... bagi sapa2 baca baghu la tau basic control engineering ni  ... lagi sekali aku terpana... cammana la aku nak taip equation yg berlambak2 tu dengan 2 jari comei ni... kueng...kueng...kueng...
v. 2.5 sumer pasai mpc ...takpe2...had ni aku dah taip dulu... had ni lega ckit
v. 2.6.ulang balik 2.4...sumer scheme taw... kusus ttg satelit atitud kontrol...

seminggu dah takdan tulih apa2 correction... biaq pi la...

bahasa omputih aku ni pun satu hai jgk... oghang had putih2 mmg tak pahang le apa aku tulih...

uisy...ape aku merepek ni??

Terasa sangat ketidakpandaian aku menulih  walaupun dah bertaun2 mengajaq...




No comments:

Post a Comment