Tuesday 30 November 2021

Sabar wahai hati - Nanti depa pun akan tua jugak...

Apabila kita dikomen oleh orang2 tertentu yang kita mengajaq 'on the surface' ni... rasa geram sangat...

Aku ni mengajar student diploma ja... kalau nak derive bagai tu rasanya student degree dan ke atas takpa la... Tengok silibuspun takdak la sampai suruh derive bagai... Lagipun, takmo la student aku fail berlambak satgi...

Cuma aku akui, contoh pengiraan untuk topik 3 tu aku kurang mahir sebab baru keluar semester lepas. Belum sempat nak menghayati dengan detail lagi... Tapi insyaaAllah aku cadang  hujung semester, dekat2 exam akan aku perhalusi supaya boleh ajar student. Klu aku belum faham betui2 aku pun takkan ajaq...Yang lain detail dah... setakat kemampuan aku la... Kalau tak puas hati sangat semester depan hangpa yang banyak komen tu mintak la mengajaq... 

Pensyarah senior ni banyak depa tak puashati... Takpa lah... Tak lama dah nak pencen...


Nanti depa pun akan tua jugak.... Rasalah sendiri apa yang aku rasa...










No comments:

Post a Comment