Thursday 25 November 2021

Happy belated birthday mak...

Isnin malam Selasa dan Selasa malam rabu tidur rumah mak.... Sebab ganti balik giliran aku minggu lepas.... Sebab minggu lepas hasben ada close contact dengan pesakit covid... Tak berani bagi risiko  kat mak...


Hari rabu besday mak... Camner boleh terlupa... Pagi2 hari rabu tu bawak mak pi bilik AIR... Kakwan sebelum ke sekolah, singgah sat rumah mak... Bagitau hasben n my doter dah angkat semua barang masuk keta... Suspen betui la depa berdua nih... aku ni belum siap apapun... Jadi lepas bagi mak ambik wuduk terus bagi pakai telekung... mintak my doter monitor mak solat subuh... Kelam kabut aku pi bersiap... Tak boleh lambat sangat, sejam jugak perjalanan nak ke kulim nih...Bila dah siap, nak pi tengok mak sudah ke belum solat... boleh pulak mak tegur aku tengah solat... tawakkal jer la...

Selesai mak solat, bagi pakai pampers kain semua... aku terus cium mak .. mmg terlupa sangat2 besday mak... alahai... dah 78 umur mak...


No comments:

Post a Comment