Saturday 29 June 2019

Jadual waktu sesi Jun 2019

Esok,  Ahad,  nampaknya kelas pertama dah terbatal...  Aku belom bertolak dari kl
kueng... Kueng... Kueng.... 

InsyaAllah aku cuba ganti kemudian... 


Hari isnin,  11am-1pm...  Ada lab... Takpa... Mmg tak boleh buat lagi... Subjek baru
Kena la bljq dgn amatur...aku dah boleh ganti teori yg tertinggal Ahad...
 Ptg Jgn la si zarina ni pi batal lab...  Mati aku...

 MasyaAllah, aku baru teringat... Dpt email,  kena pi meeting tender... Habih dah klas Aku pagi isnin...
Nak tolak pun satgi bos mesti marah... Karang ada yg kata aku ni pemalas

Selasa ni klas aku mmg dah terbatal.... Sbb pi penandaaras uitm permatang pauh...

Rabu... Kena jadi panel CPCM... Abih lagi klas aku...
Eh... Eh... Tiada klas Hari Rabu... Yeay
..

Khamis  pulak.... Alo...  Pagi2 Ada klas...  Ingat nak tukar la...
Sbb nak pi dgr tafsir Al azkar imam Nawawi... Ustaz Iruwan yg  buat klas...
.Ustaz Iruwan ni pensyarah PTSB jgk...
Camne ni??
Cobaan... Cobaan

Harap2 bila bincang dgn student,  Aku boleh tukar hari laen...



No comments:

Post a Comment