Thursday 24 January 2019

Hari yang bermakna... Penuh berkat

Pagi tadi lepas solat Subuh, Aku lepak ataih sejadah...  Rasa mcm dah takdak harapan...

Aku dok berkira2... +-*/...patut keaku call prof Bagitau yang Aku tak dpt jumpak beliau.. .Tapi dah janji...  Alolo...malasnya nak bergerak... Baju pun belom gosok. 

Encik somi yg baru balik sarapan di Kedai bertanya,  Awat tak siap lagi. .  Sbb dia jadi supeerku... 
Dia ckp nanti drop aku Kat cluster .. Pastu Dia akan ke Rumah adiknya amik ibu mertuaku... 

Anak aku yg ke 2 dah ofer nak tolong gosok baju... Aah..taktau nak kata apa dah....  Pi jer la

Sampai cluster duduk sat tunggu prof sbb nak bgtau prof dah nak berenti.. .

Asal cakap ajer nak berenti.. Prof mula la  bukak cerita Lama.. .Student Dia dolu2 yg dah frust nak berenti... Sekrg dah dpt prof madya.. .

Otak Aku ni umpama lalang, prof cakap lagu tu, teruih bukak laptop ..  Awat tetiba baik sgt pulak prof hari ni... 

Tolong print bagai... Terus tak jadi berenti.. Haha 

Alhamdulillah. ..

No comments:

Post a Comment